Härligaste helgen i härligaste staden!

Godmorgon mina kära. 4 oktober. 2 månader har jag varit på mitt nuvarande jobb exakt idag. 3 månader kvar. Tre månader kvar till jul. Liten besvikelse i helgen då jag fick veta att lgh jag skulle få 1 november kommer jag inte få förrän i början av 2011. Tråkigt men jag sitter ju inte in el lakeo, Ill survive. Får kika rundor lite, vem vet, kanske hamnar jag i Sumpan lol =)
Hur var helgen? Helgen var just så späckad som jag hade förutspått och planerat. En oplanerad utgång i fredags som slutade med att jag stängde igen taxidörren utanför lyan vid halv fem på lördagsmorgonen. Fun fun fun. Lördagens dejt var trevlig, middag med drinkar och mycket diskussioner där vi enades om agree to disagree. Vi tyckte olika om mycket men det är alltid skoj då man får saker att diskutera a lot. Han delade min fascination för Beyonce men inte för Zlatan, han avskydde sushi som jag älskar, ogillade Frankrike som jag ääääälskar, föredrog söder framför kungsholmen, jag tycker tvärtom. Och detta var bara de små ämnena vi touchade vid. Opposite attracts mån tro?

Gårdagen spenderade jag med härliga kusselinen i Skärholmens galleria, käkade morotskaka och shoppade loss lite innan jag tog mig till helgens andra och sista dejt. Här var det inte opposite attracts, snarare tvärtom. Det kändes som att jag känt den här snubben väldigt länge och vi hade sjukt trevligt. Väldigt trevligt.

När jag vandrade Kungsgatan ner mot min väntande dejt så kom jag på hur jäkla mycket jag älskar storstadsliv och hur mycket I love love love love Stockholm. Hur kan man inte vilja bo i storstad med allt vad det innebär??? =)



Under veckan byter jag blogg, ni får adressen senast torsdag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Ooooh. En andra date med den andra snubben?

2010-10-04 @ 17:48:19
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: annelie

Först och främst; Det var med en stor pust av lättnad jag läste att du "bara" ska byta adress. Tror dessutom att det är fler än jag som vill ha mer detaljer om dina dejter =)



Kram kram

2010-10-04 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0