If nothin works, bang the walls. It doesn´t fix anything but it feels good.

För jäklig morgon har jag haft. Telefonen slutade fungera, internet gick inte igång på någon av mina datorer och kunde jag hitta mina saker? Nej inte en enda. Fick slänga i mit blaskig gröt innan jag ut ur huset för att trängas med hela stans befolkning. Huuuuuuur kan man välja att åka vid den tiden??? Eller ja, de flesta kan ju inte välja, har la saker att lämna och fixa innan jobb.... Så pga den ohärliga morgonen så ramlade jag osökt in på Nelly.com där jag beställde ett par pjucks. Och tack vare As ord om rabattkoder ringandes i öronen så lyckades jag haffa dem med 10% rabatt. Genast kändes dagen bra igen.

Anywhooo, ikväll har jag så dejt med dejt numero dos. Mina ladies kallar honom Lambi (av en anledning jag e säker på att ni kan komma på själv LOL) Efter en timme i hans sällskap kändes det som jag känt honom bra mycket längre. Ibland bara klickar det.=)

Men först ska jag genomlida en dag på kontoret då kollegorna är i Suomi. Min käre R är i farten och designar min header till bloggen. Jag tar bloggverktygsbytet på största möjliga allvar, hahaha men som jag sa till honom när han rådissade designen, den är ju som mitt barn =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0