Påsitiv=)

Min vän skrev på sin blogg att hon hade satt upp mål för den här terminen, men att hon nu satt här i mitten av december och inte något av dem var uppfyllt...
Jag är precis likadan. Listorna är långa med saker jag hade bestämt mig att jag skulle ha klarat av vid årsskiftet. Men inte heller jag känner att några av dessa mål har blivit uppnådda.
Men när jag tänkte efter kom jag på att ibland glömmer man bort andra saker man gjort istället.
Jag har skrivit för min första tidning, för första gången har en text skriven av mig blivit publicerad.
Har klarat av min  första termin på Universitet coh det har ju gått bra!
Jag har lärt känna två underbara människor som har gett mig massor av lycka under denna termin.
Jag har slutat bita på mina naglar, vilket jag aldrig trodde var möjligt men jag gjorde det!!

Jag ser mycket fram emot nästa år, har stora förhoppningar inför det.
Vi ska börja dansa, det blir ett nytt gym med nytt folk och kanske en riktig goding att lägga ögonen på=)
Mitt eviga mål, det jag alltid kämpar för, det är den stora prioriteten nästa år.
Att fortsätta göra bra ifrån mig i skolan och umgås med mina härliga vänner.
Vi ska åka till France och roa oss och hälsa på min kära Emelie Pemelie Pyret och parlea francais med henne.

Man ska inte se ner på sig själv för att man kanske inte uppnått alla sina mål, utan se på de saker du uppnått och sen kan du säga till dig själv att, ja nästa månad då är det dags att uppnå detta och detta målet.

För några månader sedan skulle jag nog ej tänkt såhär men något har fått mig att inse att livet är för bra för att bara se på det med negativa ögon, det finns så mycket bra!

Så jag tänker fortsätta vara positiva Sune så får vi se vart det leder mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du e så påååsitiv! Då kan vi vara det tillsammans och ta livet med en klackspark och lite showdance! pusspuss

2005-12-11 @ 17:27:13
Postat av: micela

jag äääääälskar sune, dig också givetvis =)

2005-12-11 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0