Wrapping it all up...

Jaha snipp snapp slut så var denna termin slut. Utan att låta för töntig, Oboy vad tiden har gått fort, känns som det var igår flyttlasset gick hit till Örebro.
Men nu är det över för detta året. Är dock tveksam till om det har varit något bra år? Har rest en del, jobbat och nu börjat plugga så produktiv kan jag väl kalla mig, men om jag nått en ny nivå i mitt liv,,,njae det tror jag inte.
Tre människor som förtjänar en eloge för att de orkar med lilla mig och för att vi har så roligt ihop. Det är M,L och E. Sen alla andra som lärt känna här-spank u to u too!
Nu ska jag fara hem till Båstad och plugga på kommunikationsteorier....och kanske äta en eller två peppisar...
Men detta är inte det sista Örebro har sett av mig. Och jag har några juleklappar jag vill ha nästa år, i början på nästa termin:

1. En hel drös med snygga killar som ska börja läsa MKV och som förtvivlat behöver ngn som kan visa runt i Forum...I´m here boys!
2. Inga mer tentor där man ska läsa mellan raderna.
3. Att me and the chicks ska skapa lite Laguna Beach-intriger för oss oxå!


Ska det vara så svårt att få ihop det?

Ok that´sit for me!
Merry X-mas and a Happy New Year!

Lots of Love/ S

Kommentarer
Postat av: micela

det där ska vi väl kunna fixa :) laguna beach intriger, fast då måste vi bli kompisar med några så vi kan såra, för inte vill vi såra varandra inte :) LOVE SWEET AND YOU!

2005-12-19 @ 16:29:00
Postat av: Linda

Intriger, intriger don't we just love them! Jag lovar dej att vi skall hitta en liten Stephen som vi kan visa runt både i Forum och i sänghalmen...hihi (inte samma för oss båda)

2005-12-19 @ 16:56:00
Postat av: nina

jag gillar kristen mest. vet ej varför, hon e skitstörig och säger ste-phen fult. men jag gillar henne. henne eller Lo, inte LC för hon e ju bara sorglig. hon e sketasnygg men hänger bara efter stephen o käkar kristens smulor. ja, bara så du vet så diskuterar jag gärna Laguna Beach på jullovet, om vi får tillfälle att ses över en fika, vilket jag hoppas! kram

2005-12-20 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0