ARG!!

Utstött, inte accepterad och Onormal känner mig där jag cruisar mellan kläderna i de olika affärerna, letandes efter ett par nya jeans. Men när man som jag är lite sådär små rund, ja då finns inget. Den största storleken i de flesta affärer är en storlek mindre än den jag behöver. Tänk då dem så verkligen lider av fetma- Get out of the this store borde det stå i pannan på den så ointresserade personalen. Det gör mig arg och besviken att man helt enkelt INTE är accepterad som man har blivit och formats under åren.
Och så kommer lilla Rachel Zoe och säger att ett par jeans i storlek 25 är de enda jeansen som sitter snyggt. Det är människor som hon som INTE borde få bli designers. Som INTE borde få öppna sin lilla mun annat än när hon äter sin lilla morot om dagen. Har man Kate Moss som förebild kan det ju rimligen inte vara mer hon äter...
Är jag bitter? Ja. Skulle jag vilja vara trådsmal? Nej faktiskt inte. Det är tjejer som Beyonce som jag ser upp till, som kan vara så vacker men ändå med lite meat på kroppen. Men jag skulle givetvis vilja vara så pass att jag kom i ett par jäkla jeans!!!!

Anybody feelin´ me? Y´all who knows what I´m talking about...holla back!!!

Kommentarer
Postat av: micela

du är så söt när du är arg :)
imorrn ska vi hitta ett par jeans.
pussen

2005-10-20 @ 18:28:41
Postat av: Linda

Skit i personalen! Imorgon e d du, jag och osby som gäller o då ska vi "shop til we drop"!

2005-10-20 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0