Jag vill inte....

Jag vill inte vara arg, jag vill inte vara gråtfärdig, jag vill inte må såhär. Jag älskar att leva, att finnas att få utforska världen och vara en del av den...Men det finns småsaker i min vardag som förtar lyckan, som får mig att vilja ge upp allt. Jag vill förändras, döljas, synas, vara den jag är. Jag vill älska, inte hata, jag vill inte släppa taget men jag kommer göra det, vilket får mig att känna mig tom....
Jag vill kunna se mig i spegeln och älska det jag ser. Älska alla runt om mig och se alla som en del av mig. 
It´s been a rough week... för den ni ser är inte den jag är. Jag älskar att ha er hos mig, jag älskar att tänka på er, vill vara glad, vill vara lycklig och tillfreds....men ....förlåt ...men det går inte....

Kommentarer
Postat av: Linda

Vännen det kommer att bli bättre det lovar jag! Efter regn kommer solsken... Jag tycker om dej precis som du är, bra eller dålig dag spelar igen roll för mig.

2005-10-27 @ 17:25:55
Postat av: micela

vi kan deppa ihop ikväll, eller steppa :) vem vet. med oss vet man aldrig. ses senare.!

2005-10-27 @ 18:21:38
Postat av: Linda

Skutta nu runt i ditt lockiga hår en stund så lovar jag dig att allt kommer att kännas så otroligt mycket bättre! See you imorgon honey!

2005-10-27 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0