Kärlek eller ensamhet?

Jag håller fast, jag kan inte släppa taget...Är det för att jag kanske trots alla mina nattliga intyganden om att jag inte är ensam faktiskt är det? Kanske håller jag fast just för att jag känner mig ensam, mest ensam på hela jorden? En gång älskade jag honom men gör jag det fortfarande? Är han vad jag kallar Mr Right eller är han bara Mr making-me-feel-less-lonely?
Om jag bara kunde få svar på mina grubblingar...Jag tror inte jag någonsin kan få ett riktigt svar då den enda som kan lösa detta... det är ju jag. Kanske rädslan för att aldrig träffa någon annan gör att jag hållaer fast.. Om jag träffar honom igen kommer jag att verkligen kunna känna efter och kanske då släppa taget..Eller ska jag bara låta det dö ut......?

Den person som inspirerat mig att starta en blogg-girl, u special!!!

Kommentarer
Postat av: celis

snäckan! tack för en goding till middag. nu ska jag ta dina öronhängen och bädda ner dem så de får sova sött hela natten. ps. den där känslan du beskriver, den har jag också, all the time ds. vi kan ha ett sammanträde någongång :) PUSSKRAM!

2005-10-08 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0