snart över...

Nu är det väl snart över?? All den ilska, besvikelse och hat jag burit på denna veckan, kan den inte bara lämna mig ifred? Jag vill vara ett solsken, en diskoboll, en stjärna på allas himmel.... inte ett åskmoln som vägrar drar förbi....
Men imorgon när jag vaknar upp så vet jag att det kommer vara annorlunda. Jag kommer vara mig själv igen...Jag har en känsla av det!
Så vi ses imorn mina änglar. nu ska ilskan, hatet, kaxigheten( nåja kanske inte allt), avundsjukan, frustrationen och tårarna vara borta och vi ska återigen dansa, sjunga och ha skoj ihop!
Hoppas ni inte kommer ihåg veckan som varit!
Ciao Belli!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är alltid en liten discoboll på min himmel oavsett humör! F'låt att jag väckte dej...natti natti min vän!

2005-10-29 @ 04:35:39
URL: http://nennes.blogg.se
Postat av: Linda

JAG VILL ME HA EN SUR FLASKA!!

2005-10-29 @ 18:30:27
URL: http://nennes.blogg.se
Postat av: micela

NÄÄ inte jag som kommenterat det. men tror det är min belledutt ;) PUSS!

2005-11-01 @ 21:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0