Ten freakin´days!!

Idag är det exakt tio dagar tills jag ska ge mig iväg. Detta har jag längtat till hela hösten, ja ända sen vi bokade resan. Jag ska för första gången lämna Örebro sen jag kom hit och det känns lite konstigt. Detta har blivit mitt hem nu. Och jag trivs som fisken i vattnet.
Men nästa torsdag ska jag alltså åka till London! Hujdea mig vad vi kommer ha roligt. Med min fransman och hans än så länge främling till tvillingbror. Med min kära kusin och våra galna upptåg när vi är utomlands. Staden jag en gång bott i ska ännu en gång få bjuda på vanilla lattes på Starbucks och trottoarerna på Oxford street ska nötas om än lite mer. Golders green där mitt flyttlass gick sist ska bli besökt med många sentimentala tankar bubblandes upp till ytan. Jag ska bara njuta utan att tänka på vare sig Kevin Williams och hans vänner inom kommunikationsteorin. They are not to be mentioned at all!!

Så tio dagar till innan ryan air ska transportera mig till Luton airport....ÅHHHH låt dem gå fort!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan inte du packa ner mig i väskan och ta mig med...?

2005-10-24 @ 19:31:04
Postat av: micela

Mina bröst är mindre än Lindas, alltså får jag följa med :)

2005-10-24 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0