U be hatin´

Vet du vad? Det är inte fel att vara jag...och det är inte fel att vara du.Vi är födda olika, uppfostrade olika och har levt olika liv. Vad säger att du är bättre än jag? Vad säger att ditt sätt fungerar bättre än mitt?
Hade jag varit mer som du hade mitt liv säkert sett annorlunda ut men vet du vad? Jag är glad att jag är som jag är. Jag vill inte vara som du, jag tycker inte ens vidare mycket om dig. Jag skrattar som jag, dansar som jag, pratar som jag och there is not a damn thang u can do about it!! Så varför klaga, If u don´t like what ur dealing with.. than HA not my problem.
Är det kanske din osäkerhet som smyger fram?, din avundsjuka?, ditt hat? Eller kanske din olycklighet över att du inte är mer som jag?
Du vill säkert hjälpa mig men försök göra det på rätt sätt, inte genom att köra över mig med spydiga kommentarer...aint feelin it.
Så vet du vad? Om vi inte har något utbyte av varann...kanske vi ska helt sluta umgås...det vore kanske bäst för både ditt hat/avundsjuka och mitt välbefinnande?? 


Kommentarer
Postat av: micela

jag är på myshumör. hoppas ikea går bra, bloggen va inte om en kille denna gång, faktiskt :)

2005-10-22 @ 13:25:21
Postat av: Linda

I'm confused...

2005-10-22 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0