Besvikelsens besvikelse

Nej, some people never seize to amaze me. När man tror besvikelserna är över dyker de upp en efter en och bara trampar på den lilla tron man hade kvar. För nu är den helt slut-finito, fini,finished!!!
Annars tyckte jag att veckan varit myyyyyyyycket lugn. Missade att anmäla mig till en tenta so no grammatik för mej nästa lördag, but oh well, It´s not like Im crying:)
Annars har jag lyckats se Get rich or die trying, Mission Impossible 3, Guds stad och Prime under veckan. Japp, jag har inte pluggat alls kan man säga. Eller ja, två saker har la blivit gjorda.
Men sen SAS snodde 4000 extra för flygbiljetten så har jag inga pengar att spendera så det har varit gratis aktiviteter mest i helgen. Imorn får jag tebax dem och då blir det juleklapps inhandling.
2 veckor kvar innan avfärden till Båstad och julemys. Kind of like the idea

Ciao!

Ps. Eme,slå mig hårt om jag gör-det-du-vet-att-jag-ej-får-göra-som-jag-aldrig-kommer-göra-i-livet-typ.
6 veckor till NYC-time goes fast:)

Kommentarer
Postat av: Micela

puss på dig från mig!

2006-12-04 @ 08:41:20
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: emelie

don't worry, jag kan hoppa på dej tom hahah

2006-12-05 @ 08:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0