Dansar galet

Snipp snapp slut, så var julen slut. Det är faktiskt likadant varje år. Det går lika fort varje gång.
Men julen är inte vad den brukar vara. Julklapparna från släktingar innebär olika tecken har jag upptäckt.
Handdukar, ljusstakar, koppar och diverse saker till "när du ska stadga dig". 23 år och du borde väl vara där snart eller??
Jag förstår inte varför jag måste vara gifta o ha tre småttingar innan 25. Jag är så långt ifrån kapabel till att ta hand om ett barn som det bara går. Och att bo med någon känns för tillfället som en omöjlig uppgift. Sen varför ändra på något när man mår som bäst? Its me myself and I som gäller för hela 25öringen.
Om fyra dagar är 2006 över. Jag vill dock, även om jag trivs som handen i handsken med livet, se några förändringar under år 2007. En major förändring skedde detta året men det finns en del som ändras om inför det nya.
Prata i gåtor är vad jag gör bäst i denna bloggen men jag skriver för min skull och ingen annan och när jag om tio år läser denna bloggen så kan jag tänka tillbaka och se om mina löften till mig själv infriades!

Juldagens utgång handlar för de flesta om att visa upp sig, berätta om sina spännande liv och se hur de andra om möjligt kommit hm över julen. Då går man till det lokala placet så att alla kan se en. Dock mår jag lite smått illa av det. Så därför går jag ej dit. Jag tar mig dit jag är anonym, spanar på söta killar som jag antagligen inte ser de närmaste året, kanske aldrig och dansar vilt och galet till fångad av en stormvind.
 New York om knappt tre veckor, japp börjar bli duktigt nervös.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

fast d e ju kul å se dom där som trodde de va så ubercoola men som redan blivit universums miffon=) haha jag e en liten småaktig männska jag vet, men skadeglädje e helt klart den enda sanna glädjen ibland..

2007-01-01 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0