Finns d bara Georges??

Kl nio på tisdagkvällar är man bänkad framför femman. Då är det Grey´s anatomy. Där har vi Dr Mcsteamy, Dr Mcdreamy och...George. George är den vanliga snälla killen som blir vän med tjejerna han med hundvalpslooken. De andra läkarna är ju ögongodis så det smäller om det.
Efter ett litet besök på strömpis igårkväll insåg jag hur många George det finns. På dansgolvet, i baren och i toalettkön. Men var finns då dessa Dr Mcdreamys?? Finns de bara på tv? Var ska man leta för att hitta dem?? Vid alla besök på nattklubbar denna termin kan jag inte för mitt liv komma ihåg att jag sett någon som har Dr Mcdreamy looken.
Men det är kanske George man ska gå efter? Det är kanske han som kommer älska en unconditionally, som kommer ställa upp i alla väder...
Men....varför viftar man bara bort dem??? Vad är det för fel på mig som inte kan se det bra i sådan killar utan bara tänker och letar efter de andra???För någonstans måste ju dessa pojkar gömma sig??
Men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?????????

Kommentarer
Postat av: emelie

ja de finns bara george killar överallt..

2006-12-16 @ 13:38:17
Postat av: Anna

Give it up girl.. McSteamy finns inte.. Så e de bara...

2007-01-09 @ 16:25:26
Postat av: Anna

Å om han finns så e han garanterat en skitstövel hela han!

2007-01-09 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0