Julmust i all sin glans

Det har inte blivit så mycket shopping för lilla mig denna terminen men nu på slutet när juleklappar egentligen borde inhandlas så har det blivit mer inhandlat till mig själv än till andra. Min kära Friis väska som kostade skjortan på SHU, var på 50% rea så det var bara att hala upp plånboken. Och på tal om SHU, världens mest söta affär. Alla möjliga prylar som bara måste fingras på och den sötaste tjej som jobbar där. Mycket bättre än de sura tjejerna på Gina.
Men jag har "bara" köpt saker som jag behöver, t ex Rosebud salva, mycket behövligt.

Julmust. Som den ickeälskande kolsyre tjej som jag är så har mycket lite läsk slunkit mellan mina läppar och en av de läsksorter som jag aldrig provat är faktiskt julmust. Två av vännerna stirrade på mig i chocktillstånd när jag nämnde det. "Hur kan man inte ha druckit julmust?????"
Så E och A- jag ska provsmaka i jul och återkomma till er med utslaget, how about that?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Micela

christmasstyle - so cute ;)

2006-12-12 @ 09:38:18
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: emelie

jamen de e ju kosntigt å inte ha smakat julemust juh..

2006-12-16 @ 13:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0