SAS

Om man inte kan ta upp sina problem här så vet jag inte var!
Okej, så sas drog mitt kort två ggr och mitt konto övertrasserades. Då får lilla jag en avgift på 100kr som banken tar från mig. Men den avgiften hade jag inte fått om inte SAS gjort fel. Vem ska då betala avgiften??? Jo SAS. Men icke sa Nicke. Den får jag snällt stå för själv. Jag hade nog kunnat skrika och gorma men det hade nog ej hjälpt, SAS "gör inte sånt"
Så 100 kr fattigare och med noll kr ftf på kontot sitter jag här och mumlar för mig själv.
Men nu efter att fått en genial tanke av en genial vän så är det upp till kamp-nobody messes with dude..nej hoppsan fel tillfälle för den filmrepliken hihi. Nu ska vi se vad konsumentverket har att säga om saken.
Återkommer med utslaget-i case u´d like to know....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0