Summering så här i juletider

I sann anda att på alla möjliga sätt undvika att plugga, så är ju bloggen perfekt att koncentrera sig på.
Så vad har då 2006 fört med sig?
Våren var definitivt inte den bästa för mig, Parisresan i April förhöjde den lite grann men annars har jag inte många positiva minnen från den. Dock blev sommaren desto mer händelserik, med mina två cheries gjorde vi Paris osäkert, jobbade och hade kärleksproblem så det stod härliga till och efter en händelselös vår så var till och med kärleksbekymmer välkomna. Men det var med en ganska stor lättnad jag lämnade Paris och när jag steg på planet vet jag att en del av mitt liv tog slut. Vilket är det bästa som hänt mig på hela året. Så vad hände på hösten då? En ny bekantskap i form av flickan boende under mig, en mycket trevlig bekantskap jag abslut inte vill vara utan, du kommer bli saknad i vår vännen min!!
Annars har det inneburit mycket plugg, mycket jobb och mer träning än jag tränat de tre senaste åren gemensamt. Mycket vänner, Grey´s anatomy, mycket spring till Pressis, några galna kårenkvällar och mer sprit än lila jag är van vid. Hann även med att besöka det lilla landet Luxemburg och tog då en sväng inom Frankrike, Belgien och Tyskland. Ja das faterland måste ju också besökas.
Jag har mopsat till mig under de senaste månaderna och jag tror absolut inte jag är samma person nu som jag var när jag lämnade Örebro i juni.
Med en vecka kvar I Örebro detta året, så har jag ett späckat schema. Klassmys, Luciafirande, två tentor, inlämningsuppgift, julklappshandel, biobesök, städning och packning. Men som den tjej man är så kan man ju hålla tusen bollar i luften, tänk om man varit en Bert, då hade det varit ångest på hög nivå!

Justins "What goes around comes around" går på repeat och det är ju så sant så sant.
What goes aorund really do comes around- Karma´s a bitch- believe it!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0