the next day

När man nu börjar närma sig 24 år, känns det som att det börjar bli svårare att träffa nya vänner som man verkligen "klickar" med. Som man har något verkligt gemensamt med och inte bara känner sig konstig i närheten av. Trots det tycker jag mig hitta guldkornen då och då-which makes life so much more fun to live!
Sen måste jag ju bara, finns det något mer avtändande när ett gäng killar börjar cirkulera runt ens gäng och stöter på var och en av tjejerna? Vem som än nappar blir bra...Nope, Sorry men det där faller jag inte för. Ska man vara glad för att man får napp då? Näpp, då går jag hellre hem med flickorna:)

Hittade ett gammalt klipp av ett av Brittans uppträde på Mtv music awards. På den tiden då jag var ett ganska fanatiskt fan så kunde jag varje steg, varje vändning i uppträdandet. Detta var jag givetvis tvungen att prova om jag kom ihåg. Visst satt stegen kvar men ryggen var inte glad dagen efter, så ser ni en framåtlutande liten gumma vandra rundor på Campus-Yep It´s me!

Så är det då dags för att köpa juleklappar idag, listan är klar, vet som ska köpas. Dock tror jag bestämt att jag måste hitta ngt till mig själv oxå- hylla mig själv lixom. Som Carry säger, bara för att jag inte har pojkvän, man, barn ska man väl hylla mig för att jag singel???
So that´s what Im a do....
Congrats to me!!! For being a FAB singel=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0