Challenge!

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

1. Även jag är en listmänniska, finns det saker att göra finns det listor att skriva. Vare sig det är smink jag ska köpa, mat eller i vilken ordning jag ska städa mitt rum så blir det en lista först.

2. När jag nu äntligen nästan slutat bita på naglarna så har jagbörjat använda nagellack. Men efter att nagellacket suttit på en timme ungefär börjar jag på alla möjliga sätt ta bort det. Med vilket verktyg jag än kan få tag på.

3.Jag pratar med mig själv. Sittandes inne i min lya kan jag snacka långa haranger med mig själv på alla möjliga språk. När jag är ute o promenerar blir det att prata med sig själv, folk som går bakom mig eller jag möter tittar konstigt på mig- men det är som de säger, vem ger de bästa svaren? Jo en själv!
 
4. Planera. Jag måste planera mitt liv hela tiden. Just nu har planeringen gått så långt som fram till sommaren 2008. Jag vet precis vad jag ska göra, vad som komma ska. läskigt men jag mår inte bra om jag inte vet att jag har PLANER PLANER PLANER!!

5. När jag säger en mening så måste jag räkna orden i varje mening, denna ovana har börjat blekna bort men under ett tag var det ganska tufft. Varje mening ades två ggr och jag räknade orden och jag var alltid hoppfull att orden skulle vara lika många som fingrarna på handen. Annars kunde det gå illa, då fick jag alltid komma på nya meningar som var kortare....


Nja jag tror detta blir bra...now the problem- who to challenge??

Jag utmanar....:Browni, negin, Jenny, Estelle,Marie


Kommentarer
Postat av: micela

mohaha!

2006-01-29 @ 11:32:37
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: Freddis

Du e bra konstig du;)(fast vem e inte det;))hehe räkna ord i meningar...verkar jobbigt!
Tänk att du far tillbringa sa mkt tid i metropolen Örebro...men vet du vad det värsta är??!! Man saknar den när man inte är dar...japp sa är det, sorgligt men sant! Efter regn kommer solsken:) Kram kram

2006-01-30 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0