Q

Jag undrar....varför ska vi såra och bli sårade?

Min vän i 26:an smög på tå runt lejonet på nyår, han stack ut labben, drog henne nära för att senare lossa sitt grepp och släppa taget om sin fångst.

Två och ett halvt år av falsk kärlek, lögner och svek. Blev påkommen och har nu krossat min NYC väns drömmar för evigt.

Fransyskan och amerikanskan som lever med sina otrogna pojkvänner i tron att de älskar dem och vill spendera hela sitt liv med dem.

Och jag kan ju med 100% säkerhet säga att det finns en miljard andra tjejer som blivit sårade. Listan är lång. 

Varför ska det vara så svårt att vara ärlig, känslig och snäll?  Om du nu har flickvän, attraheras av någon annan. Make a choice!! Antingen stannar du hos din tjej eller så gör ni slut. Om du ser att din tjej flyger tvärs över alla jordens hav för att vara med dig, vill du inte vara med henne?, du har andra vid sidan?, släpp taget om henne, låt henne leva sitt liv, låt henne hitta någon som inte sårar henne som du gör!! Om du inser att ditt ex inte är menad för dig, släpp henne, krångla inte in henne i ditt garn för att sen låta katten nysta upp det igen och släppa henne fri, leka med någons känslor kan få ödesdigra konsekvenser.
Människor runt omkring mig såras ideligen och jag står maktlös inför vad dessa killar( om de ens förtjänar en sån bra benämning, idioter vore bättre) gör mot mina nära och kära. Har haft turen än så länge att klara mig från heartbreak men eftersom de killar jag fallit för in the past visat tendenser på otrohet och okänslighet så kommer det inte förvåna mig om jag skulle träffa den värsta av dem alla. Kanske håller jag mig till mig själv av rädsla för att tvingas uppleva det mina girlies har upplevt??
Jag vet bara att de är de bästa tjejerna i världen och förtjänar nothing but the best!!
Men 2006, ska bli bättre tjejer. Vi ska hålla ihop och släppa taget om dessa idioter, vi måste. Livet är för kort för att fundera, grubbla och längta efter dessa skitstövlar. är jag arg? Jag är galet arg. Jag förstår inte hur en människa kan vara funtad på det sättet att de leker med dens who they claim to love s känslor.
Och jag vill inte längre vara en del av sveket, lögnerna och otroheten och okänsligheten, makes me sick!

Nu har jag sgat mitt för idag. Släpp taget....................     we just......have to.......

Kommentarer
Postat av: micela

du har så rätt. han är ett lejon, det är alla andra män också. jag ska bli ett lejon jag också!

2006-01-03 @ 19:04:46
Postat av: emelie

väl talat hihi

2006-01-04 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0