S

Det är dags att återvända till min hårda säng på studengatan 4. Till mina grannar som inte vill bära bort en svart sopsäck ifall de själva inte satt den där. Det är dags för en ny termin på Unversitetet. Och jag är så redo för ett nytt åt med nya mål och nya utmaningar. Jag längtade redan kl 23.54 igår kväll efter att det nya året skulle börja så jag kunde få börja om. 2005 gav massor men jag tror att 2006 kommer ha mer att erbjuda. Vi ska dansa, vi ska go trolling, vi ska resa och jag ska göra en ännu viktigare sak. Jag ska börja om....but we´ll just leave it at that.
Nu ska jag upp te mina tre godingar som sitter på studengatan 2 respektive 26 och ålänningen på grankotten. Vi ska lyssna, speja, smyga runt husknutarna i vår jakt på span. För under termin ett var det magert med det.

Jullovet har kantats av nyheter, väninna med putande mage och förlovning, väninna med storlögnare till pojkvän, gammalt ex som lyfte luren och ett annat som "acted confused".....

Men det har var trevligt att sätta foten i sin gamla hemmaby.

Det blir nog ett tag tills nästa gång.....

Ciao!

Kommentarer
Postat av: micela

nu är jag tillbaka :) Ses snart

2006-01-02 @ 12:21:41
Postat av: Linda

Nu när vi äntligen är tillbaka känns det som om vi aldrig har lämnat kära Örebro! Den här veckan börjar nya året och det nya livet :) Puss

2006-01-02 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0