Sorti!


   Tja du, det här med att gå ut och svänga de lurviga. Det har inte de senaste månaderna varit det roligaste måste jag säga. Har inte kunnat slappna av, inte kunnat släppa loss, inte upptäckt några fina pojkar att lägga ögonen på utan har mest längtat till stället skulle stänga så jag kunde få åka hem och krypa ner i kojsen. Men med min väns pappas mantra i öronen " livet är för kort för att kasta bort det", så bestämde jag mig för att skjuta undan minnena av de dåliga kvällarna och ändå ge mig ut med mina två besvurna. Vi drack goda drinkar som bartendern inte hört talas om utan fick följa recept för att kunna tillblanda. Och när jag sen efter en trevlig kväll äntligen fick syn på kvällens snyggaste kille, ja då var det ok att jag inte fick chans att prata med honom. Jag hade motbevisat mina envisa tankar om att Örebro var på tomt på snygga killar och roliga uteställen. Så när jag lade huvudet på kudden så var det med ett leende på läpparna och tankar på nästa utekväll....en kväll mycket snart...
Det blir väl inte bättre än man gör det och eftersom det är ett nytt år så får man skärpa till sig och göra det bästa av allt!

Sen kom jag på en sak till. Tittade på film för en liten stund sen och kom på att jag är en lyckligt slut-flicka. Jag hatar när huvudpersonen dör i slutet och tårarna bara rinner och rinner. Visst blir det mer verkligt men jag gillar det inte alls. Bara en snabb grej jag ville lägga till .

Imorn är det måndag, ny vecka och slut på kurs. Min vän fyller 20 år, min andra vän är ny.....friserad ¤hihi¤ och the brown girl in the ring har tenta imorn som hon kommer fixa och jag....ja..jag mår förträffligt=)
Ciao

Kommentarer
Postat av: micela

du är bra du. det har jag alltid sagt!

2006-01-08 @ 19:55:58
Postat av: Fia

Nämen, vad har hänt!? Har du gått och blivit optimist!! Härligt att se att nyår kan ha bra inverkan på någon i alla fall!

2006-01-09 @ 04:44:15
Postat av: Emelie

Jihhaa nu får ni gå ut å festa hela vååååren

2006-01-10 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0