Galet

Fragan ar om man nagonsin ar nojd med sin livssituation. I oret hade jag ett ensamt och bekymmersfritt liv utan karleksproblem och drama. Sen jag kom till Paris har det varit fullt os medvetslos vajre dag med karleksdraman, galna upptag med megastora malar pa vaggar och galna skratt vid mont matre. Mina tva musketorer har gjort de forsta veckorna i Paris galet galna. Jag angrar inte en sekund att jag akte hit, det basta jag kunde gjort for mig sjalv! Nu ar ju fragan om man ska ta sig tillbaka till tristessen i Oret eller man ska forsoka skapa sig ett liv harnere och leva vidare har?
Att det bara ar fyra veckor kvar gor det an varre for det ar INTE mycke tid. Igar kvall var det girls night out med etiopisk resturang(emelie going back to her roots), drink vid mintmatre dar vi fick varsin ros av tre libaner hihi . sen bar det vidare till klubb dar vi dansade loss med thug/50 cent wannabes... Ganska roligt anda.

Sa skont att vara ledig idag, ikvall blir det Biljard med kussen, eme ska med sin pojke pa aventyr.
Med kussens o min pojke ar det daligt for tillfallet, forsoker lista ut om han verkligen ar vard min tid eller inte och det lutar just nu at att han inte ar det.... Tyvarr...
Har idag varit i en svensk butik och kopt marabou choklad, losgodis och djungelvral... Lite svenskt far man ju ha;)
Ska vi inte alla lamna in en petition om langre sommarlov?????????

Kommentarer
Postat av: jossan

att dessa pojkar ska orsaka huvudbry!!! så typiskt.. aldrig kan d va bra.. alltid finns d nåt som är/blir fel..du måste komma tillbaka till öret ju och va gruppansvarig och dricka the me mig!

2006-07-16 @ 22:07:58
Postat av: celis

du ska hem, inget snack om saken. saknar dig!

2006-07-17 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0