Home

Den 17 augusti ar det dags att lamna denna underbara stad och blicka mot nya vyer, narmare bestamt Orebroiska skyar. Bokat hemresa idag vilket kandes ganska trist....
Men allt har sin tid. Idag ar jag ledig. Jag har tva dagar kvar pa jobbet sen. Sen ska jag vara ledig i exakt 17 dagar innan hemfard da jag ska bara njuta av livet har i Paris och inte bekymra mig om tid och rum.
Har lart mig mer franska, festat och haft karleksbekymmer, fatt ga pa bio, spelat bowling och blijard och gratit over pojkar som helt enkelt bara inte vet hur de ska bete sig. Det ar ej over med pojken, vi kan helt enkelt inte vara sa langt ifran varann pga av olika anledningar. Men hostens hemresa kommer med stor sakerhet betyda Au REVOIR!
Jag angrar mig inte en enda gang att jag akte hit denna sommar. Far jag med mig mina musketorer sa gor vi det nasta sommar igen, den gangen kanske i en kallare stad haha for vamrne har ibland varit olidlig!!! Speciellt undert diverse metrofarder!
Nu ska jag ta mig hemat for att planera min dag med flicksen....
See ya!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

ja har bestämt mig för att lämna d småländska skogarna (och pojken) den 19 lr 20/8.. detta med en väldans massa olika känslor.. du förstår nog va ja menar.. ses snart!

2006-07-29 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0