Tre veckor kvar....

Idag far jag besok av mina kara foraldrar, det ska bli redigt trevligt att fa traffa dem en dag eller tva!
Sen ar det ju det har med att saga upp sig, eftersom jag sagt att jag ska vara har tills november och att jag nu helt plotsligt ska aka hem blir lite knivigt. chefen ska ju hitta en skola till mig har i Paris, han ska fixa lgh och en pojkvan PUH, han kan vara redigt snall men ocksa en redig stovel om ni fattar!!
Jag har faktiskt haft en bra sommar, trots karleksproblem, sa har det varit skoj, musketorerna och jag har levt livet festat, slosat pengar pa natt crepes pratat saonder vara lappar om dessa idioter till killar.
Rutiner vet jag knappt vad det ar langre sa det ska faktiskt bli lite skont att komma hem te oret och fa ordning pa allt!!
Skriver mer nasta gang , nue det brattom
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0