Ngt nytt...

Tänk vad livet kan vända på bara några dagar. På grund av bara några detaljer...Att denna terminen inte skulle bli den allra roligaste hade jag tyvärr kanske förstått lite redan när jag kom hit i januari. Min kära Browni skulle inte vara här. Jag skulle fortsätta läsa MVK, som jag insett inte riktigt varit vad jag ville läsa. Jag skulle sätta igång ett för mig mycket viktigt projekt. Dock skulle jag börja dansa, vilket jag såg fram emot.
Nu, två månader senare sitter jag här,med ett misslyckat projekt, en tråkig tenta hängande över mig,halva terminen kvar och fortfarande inget span på hela universitetet.
Men så bestämde jag mig efter en vistelse hos föräldrarna att om jag inte har ngt roligt så får jag hitta på lite roligt själv.
Promenaderna jag går varje morgon har muntrat upp mig oerhört, hela dagen blir annorlunda på grund av dem! Den senaste kursen jag läst, var riktigt intressant och jag tyckte den var riktigt rolig. Dansen håller mig uppe och jag ser fram emot uppträdandet! Om två veckor ska jag åka med en av mina favvisar ner till Paris och hälsa på min andra favvis och vi ska leva livet några dagar. Mitt nya projekt funkar relativt bra och mina framtidsplaner börjar väl så smått forma sig. Tråktentan hänger fortfarande över mig men jag ska fixa den. En positiv inställning är vad jag eftersträvar nu;-) Dock mycket besviken på att jag inte under ett helt år i en ny stad inte kunnat hitta ett enda span, inte en enda snygg kille. Mycket mycket skumt.
Jag raderade en hel rad bloggar igår. Det kändes inte som mina ord, mina tankar, så därför finns de inte längre. Det är dags för något nytt. Helt klart...

Kommentarer
Postat av: jossan

klart du kommer klara tentan!!! tror stenhårt på dig! kommer hålla tummarna så hårt ja bara kan! och ja kan inte förstå hur du inte kunnat hitta några killar?! ja tycker iaf ja ser minst en om dagen.. lr så är d ja som inte är så kräsen lr så är alla min stil.. och inte din.. vi har ju lite olika smak..

2006-03-26 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0