Singel Sanna

Har fått en del anmärkningar på att jag är FORTFARANDE singel och att det är väl konstigt att du inte träffar någon????
Jag har givetvis också haft mina funderingar kring varför MOI är den eviga singeln, varför inte jag hittar den där killen, han den speciella.
Kräsen? För lat för att leta? Fel ställe? Frågetecknen är många. Men efter att noggrant tänkt efter så kom jag fram till:
1. Jag trivs ensam---mest dels av tiden
2. BARA MIN MUSIK SPELAS!!!
3. Jag kan prata med mig själv närhelst jag vill och få super intelligenta och käcka svar tillbaka!
4. Kan se på Tv hela kvällen utan att någon klagar på att jag ej är kreativ
5. Kan resa vart jag vill, när jag vill, flytta när jag vill, vart jag vill.
6.Prata med ex-pojkvänner when ever I want to!
7. Sjunga hur högt jag vill( nåja , så att inte grannarna hör det då) och falskt jag vill whenever I want to


Jag skulle kunna fortsätta med listan hur länge som helst. Visst saknar man en viss man armar runt om sig vid läggdags men bortsett från det så lever jag lyckligt!
Så frågor om eventuellt singelhood....don´t bother!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

amen sistah!!!!!!

2006-03-30 @ 14:02:36
Postat av: jossan

håller me helt och hållet!

2006-03-30 @ 15:16:27
Postat av: micela

haha. du e rolig du! det har jag alltid sagt!

2006-03-31 @ 09:33:42
URL: http://micela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0