Ska jag gå näck??

Det här med kläder och stil är svårt. Mycket svårt. Jag har en diffus bild av vad Sanna stil är...Med generös hjälp av mina besvurna skulle vi hitta kläder idag men det slutade med att jag kom hem tomhänt.
Vad man själv vill ha speglas i ens tips till andra. Och eftersom jag inte vet vad jag vill ha, är jag en omöjlig person att handla till...
Jag gillar färg, men inte skrikigt, tajt men inte fööööör tight, mörka bas färger men inte för murkna färger. fashion but not too fashion. Puh, det är inte lätt.
Har haft en svacka vad det gäller att handla kläder och har bara de senaste veckorna känt mig manad att hitta lite nytt. Och när jag äntligen börjar leta, mixa och matcha....Ja då hittar jag INGET!
Är jag för snabb att döma ut plaggen? Är det min kropp som hindrar mig? Eller???
Men jag ger mig inte, jag letar vidare, då är det dags för en ny Sanna.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Max Power

Nej, det är nog sinnet som stoppar dig.. Hehe.. Känns som om du verkar vilja ha "Lagom" kläder..

2006-03-31 @ 16:00:37
URL: http://maxpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0