Halloween

Det var den bästa Halloween festen jag varit på I must say. Utklädda till Catwoman, Zorrolita, Supergirl and Goldwoman vinglade vi bort till Fia där inflyttningsfest och halloween party stundade. God bål och massa folk bland dem två nygamla ansikten från "jönnet" som dem så fint säger. Och ohh MAAAAAAN Vad jag skrattade med dessa två!! Massa Paris minnen bubblade upp till ytan..those were REALLY the days..
Efter halva kvällen hade Zorrolite förvandlats till en vanlig person då pojken från "jönnet" tagit över outfiten och man var nu bara en kvinnlig biroll Pffffffffff=) Men jag var ganska glad ändå:)För förvånansvärt nog så var där minst fem snygga pojkar på kåren och DET, DET har aldrig hänt förr, så ögongodis, skratt och dans förgyllde min kväll!!
Dock slutade kvällen med nedvinade byxor och detta känns bekant, det senaste året har det hänt fyra ggr, två ggr i Paris, en gång på sittning och nu igår kväll. But I guess its my lott att bli hälld över ..I wonder....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0