So close:p

Jag är så nära. Verkligen så nära! Och det ska tusan i tången bli av denna lilla gång.
400 på kontot och en vecka till nästa löningsdag-ska bli kul att se vilken av dagarna tills dess som kosingen tar slut:p
Hur hittar man motivation till att göra saker när man kan krypa under täcket, planera och drömma sig bort? För tillfället är den helt borta och hur mycket jag än letar bland dammtussarna så hittar jag den inte.
Dagens erkännande: Jag gillar Carolina Gynning! Så länge jag inte behöver lyssna på henne, inget illa ment, hon e ascool, snygg och allt det där men ganska jobbig att lyssna på. Men det är ju bara min lilla synpunkt.

Nu blir det pedikyr och manikyr, ännu en undanflykt för att slippa pluggilugga!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0