Trop Bien

Som en av mina söta vänner sa häromdagen " livet är faktiskt redigt bra just nu", så håller jag med henne totalt! Normalt brukar man väl deppa ihop kanske för att man bor i studentkorre "ftf"!!, att man inte har stadigt sällskap eller att något annat saknas en. Men som B sa, vi är faktiskt bara 23 år och vi har uppnått en hel del redan nu! Och visst tusan har vi det! Varför bara tänka på det man inte har?? Istället kanske man ska vara glad över det man faktiskt har?? Massor med härliga och goa vänner, ett jobb som ger extra pengar, en pågående utbildning och massa små andra saker att sätta värde på!
Nej jag är trött på släktingen som gång på gång frågar var fästmannen håller hus(det är ju dags nu, du börjar bli till åren), släktingen som säger att ja, det gick ju inte så bra för dig där och där..istället för att jubla över de framgångar man haft!!!
Men det är faktiskt vad jag själv gör nu-vältrar mig i lycka över vad jag har och vad jag är!!!
Det är fem veckor kvar av 2006 och då kommer de vanliga summeringstankarna, men jag ser fram emot mot 2007-vilket damn sure is gonna be a great year-speciellt eftersom det kommer börja så super bra:)
Damn vad jag längtar!!!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0