Dilemma

Jag blir så BESVIKEN när jag tror att något ska vägen, ngt jag hoppas på men sen uppstår det alltid en massa problem, så the initial plan blir inte av och nu står jag framför flera dilemman. Jag vill och jag kan men frågan är om man vågar.Och kommer jag våga, kommer det vara så smart att göra det? Kanske det är bara att släppa det och låta det vara som det är? Är det ärliga ord jag möter eller är det en FASAD som kommer spricka när det verkligen blir verklighet? Kommer det gå åt pepparn igen eller blir denna gången bättre? Jag  HATAR att bli tvungen att ta ett beslut. Om jag bara kunde få ett bra svar imorn så hade det löst mitt DILEMMA i denna fråga. Sen hade nog svaret varit mer självklart om jag i ärlighetens namn trott att jag var välkommen, men tänk om jag inte är det?? Tänk om jag, när jag står på tröskeln, möts av likgiltighet, rädsla och irritation? Kan det kanske vara det jag kommer möta och inte glädje? Om jag bara kunde veta SÄKERT!!!! Men hur ska jag kunna det? Jag är ju så långt borta???!!! Jag kan bara lita på magkänslan men fjärilarna i magen strular till det, jag har verkligen INGEN aning.
Det bästa vore väl att vänta och hoppas på det bästa. ELLER så provar jag mina vingar.....

It could´ve been love-but it is over now- I like that...I think

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0