Dr House

En överdos av Dr House, Ja det måste det vara, efter fyra dagar fyllda av House program har jag nu kommit fram till att jag måste ju också ha ngn form av sjukdom, alla har ngt antingen litet eller så har de en massa. Eller så är det bara så att jag fått just en....överdos. Sjukdomar, olika knasiga symptom det ena efter det andra, inte konstigt man börjar känna sig konstig.
Efter att snart ha sett hela säsong ett så behöver jag absolut en paus från sjukhusserier...fast vänta...Grey´s anatomy börjar ju om en vecka...och cityakuten likaså....

Har Hollywood tappat sin fantasi??? Eller så är det jag som tittar way för mycket på tv:)  

Kommentarer
Postat av: emelie

jo du kollar för mycke på tv/nerladdade avsnitt av serier.. du får ta och sätta dej vid datorn iställe.. jag har blivit helt besatt av hi5, helt mysko e inne flera gånger om dan

2006-10-10 @ 23:54:22
Postat av: Sanna

Jo för Hi5 är betydligt bättre underhållning haha

2006-10-11 @ 08:34:07
Postat av: Anonym

men det fick jag det också ;)/m

2006-10-11 @ 08:58:54
Postat av: Linda

Själv tittat jag inte alls på tv eftersom den står undangömd i garderoben...men däremot plöjer jag igenom hela DH, ska snart börja på säsong två :)

2006-10-11 @ 21:14:12
URL: http://nennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0