En vanlig dags avslöjanden!

Vännen min skrev nyligen om att man kunde läsa gamla dagböcker och se hur man var för ett x antal år sedan. Jag tycker det räcker med att bara gå tillbaka 6 månader i dagboken/bloggen så ser man att man  inte är samma person.
En annan person övertog min kropp denna sommaren och denna ngn lämnade en sargad och vilsen person efter sig. Men lyfte mig och blev den jag alltid varit igen. Det kan vara väldigt bra att få höra av ens nära och kära hur annorlunda man faktiskt varit, för det bevisar ju två saker- att de känner en ruskigt väl och att de vågar säga ngt. Jag tror ibland man väljer att avar tyst för man vet att det man tänker säga kan såra och förvirra. Men bra sagt!
Jag insåg imorse under min promenad hem från simhallen att jag precis i ett blixtslag insåg vad e redig vän är. Att jag lyckats skrapa ihop några och att de verkligen är människor som ser den verkliga Sanna. Att när jag med andra sätter upp en fasad, ja det gör jag, även med människor som tros vara vänner. Men de når aldrig in som de riktiga vänner jag har.
Nu har jag två avsnitt kvar på House säsong 1. De ska ses ikväll, däremellan ska LOST ses. Jag har haft en galen tv-vecka, jag vet, borde inte sitta framför den. Jag har massa franska att göra, jag har en ny distanskurs att ta tag i, till mitt försvar så kan jag säga att boken till distanskursen har ej kommit än, och i franskan har jag gjort allt som ska göras men jag måste jobba lite hårdare på min grammatik då jag haft mindre success in that area.
Sen har jag också kommi fram till att jag lägger way för mycket pengar på mat. Alla grönsaker,frukter och yoggin som måste handlas stup i kvarten gör mig galen.
Nu har jag dock kommit fram till att jag har cirkus 600 kr att handla kläder för och de ska handlas på lördag, jo det ska handlas i Luxemburg men 1, vi får nya pengar då och 2, mamma e ju med mig:)
Nu börjar huvudet hänga och det är dags för kvällsmat, trodde jag skulle orka till Vänner kl sju men hallonen till lunch har försvunnit ur min energilåda så det är dags att återigen fylla på den....

Återstående tid tills jag kan se avsnitt nr 21 av House: 2h och två sek.
Då hinns middag,dusch,anmälan till vårterminen och planering för plugg med emellan...om jag är effektiv!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0