Lördag

Så fort jag hört de första tonerna så visste jag att jag skulle älska låten. Och när jag lyssnat färdigt var det exakt så jag kände. Visst är det härligt att hitta ny underbar musik?? Musik utgör en så himla stor betydelse i livet, den behövs för att lyfta upp en när man mår kass, får en att bli än mer gladare när man är glad, får en att minnas och le, minnas och gråta.
Så idag, denna lördagen rekommenderar jag Beyonce "Irreplacable"-Helt klart dagens låt!

Ciao

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute (baby)

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I can have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0