Over the head!

När man läser i böcker eller tidningar eller ser på filmer och diverse tv-program hur extremt upptagna vissa människor kan jag avundas deras sätt att leva. Att alltid ha något att göra,något att fixa, något att springa iväg till, om inte möten så kanske step up passet på gymmet. Nu sitter jag här med franska kursen med fem olika kurser samtidgt, samt en turismkurs jag ska börja med så fort boken vill anlända, jag har mitt träningsschema och om två veckor ska jag börja jobba två ggr i veckan. Däremellan ska man hinna umgås med vänner, hinna se några House avsnitt och givetvis gå på föreläsningar. Är jag nöjd nu när schemat är späckat???
Nej nu börjar istället oron komma över om ifall att jag faktiskt kommer hinna med allt, ifall jag inte tagit vatten over the head?
Extra pengar är super bra men inte på bekostnad av en underkänd tenta.
Men sen ska man vara ärlig, hur många timmar läggs inte på att sitta framför datorn, framför tvn, liggandes i sänge??? Då man borde göra dessa vettigare saker??
Så idag onsdag den 18 oktober har jag gett mig själv ett diciplinlöfte. Nu är det tidigar mornar med träning, plugg hela dagar och tvn slås inte på förrän efter kl åtta på kvällen.
Who needs Tyras dåliga råd anyway? Who needs dagdrömmar om söta pojkar?

Men jag börjar med en semester(hihi)- LUXEMBURG HERE I COME!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0