Speedad kanin!

Så var nästan ännu en vecka gjord, är det bara jag eller går tiden som en speedad kanin just nu? Man hinner knappt vakna på måndagmorgon innan man rumlar ner tebax i sängen efter fredagkvällens äventyr. Eller som vi säger om Brickehills bassäng-man hinner inte ens vända i ena ändan förrän man ska vända igen haha.
Idag är det tenta som gäller, det ska nog gå ganska bra om inte Mme Schortz vill jävlas med oss och ändrar om hela tentan.
Ett litet mysterium jag sitter och funderar på ibland är vem den mystiske mannen i kostym som jag ser gå mot bussen varje morron runt åtta snåret?? Har han ett fint jobb som kräver kostym? Har han lyckats scora varje kväll då han går the walk of shame varje morron till bussen? Då jag lämnar studentgatan går han lyckligt ovetandes om mina funderingar mot bussen eller jag mot det hållet iaf. Men jag ska nog komma på vad det är han har försig...
Imorn kommer min favoritstockholmare. Hon och jag ska göra stan osäkra, det blir mitt första besök av någon av mina vänner-TACK SOFIA för att du är den:)

HAr inte lyckats komma iväg till simning mer än en gång denna veckan och kom på att Gösta, Gunnar och Rune måste undra vart jag är....så idag efter tentan ska jag graca dem med min närvaro. I onsdags visade Cela en ny runda att promenera, vilket var bra då jag varit rejält trött på de andra rundorna. Goodie Cela!!
Nu är det bara två veckor kvar till Luxemburg vilket jag ser mycket fram emot, ett nytt land, nya ställen att lära känna och nya affärer att gå igenom, inte helt fel att göra det med en uttråkad mor(d kommer hon ej vara hela tiden) som gärna lånar ut kreditkortet, hoppas jag:)
 Igår var det dags för CORE träning med Ålänningen on the HIlls men när vi konstaterade att det var ngt annat pass vi bokat in oss på insåg vi snabbt att en kopp te och Vänner på tv skulle träna våra magmuskler minst lika mycket om inte mer.Så det blev det, en liten trevlig skvallerstund!

Nu måste jag bege mig till bunkern där vi ska se vad Sanna lärt sig om fransk fonetik, förhoppningsvis en del.

See ya
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0