Weekend

Ännu en helg är över. Och det har varit en händelserik helg. Fredagskvällen bjöd på fint besök av F. Fong och vi tog oss till Pacos och drack frozen strawberry margaritas och käkade gott gott. På lördagen spenderades obefintliga pengar och jag handlade lite kläder-nya planer börjar ta form.....
Sen blev det fest med chicksen och vi skank, små pojkar och taxichaufförer skrämdes till döds...tror vi iaf!
Idag har det varit en tuff dag, tog mig över till tvåan för att säga hejdå te Fong tjejen och sen tog vi oss ända bort till ICA där ransonen för dagen inhandlades och sen uppför trappan till Bågen och ner i soffan för en film. Och nu har jag orkat ta mig hem igen, life is hard hard!

Nu ska jag gå tillbaka till mina sista House program, har ej sett så mycke idag och känner att det är dags igen...

See ya

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0