Bäst före 2000....hm I´ll eat it anyway....

I know I know, det är på grund av min dumhet, mitt naiva jag och okunskapen i köket som ledde till att jag nu ligger nedbäddad och kvider av magknip. En avokado som legat i kylskåpet nu i två veckor blev en del av lunchen. Sen skulle det pluggas och städas! Men nej, direkt efter lunchen slog illamåendet till och efter att konsulterat  min mamma förstod jag att det var avokadon som orsakat mitt sängliggande. Nu blir det Samarin-kur och inget plugg för det har jag hört inte ska vara bra vid magknip, så är det väl?
Och till vårt samtal igår Jenny, du har nog rätt, det är bara så svårt att inse vad man egentligen förtjänar och vad man egentligen inte borde ta.
Fick en underbar komplimang igår av en av mina nära och hur glad hon gjorde mig vet hon kanske inte men det ska hon veta att hon gjorde. Tack.

Nu ska jag krypa tillbaka i sängen och forsätta tycka synd om mig själv.
Ciao mes poules!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dej vännen min! Måste boka in en dag av fika för oss nästa vecka...hinner ju nästan aldrig ses :( pussokram

2006-09-14 @ 18:14:19
URL: http://nennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0