Bortgjord

Vad säger man. Trevligt med fransktalande människor-Ja. Lördagsnatten slutade väl inte så bra men jag överlever men the little trust I had left for men har försvunnit. Finns det ingen bra därute. Tror nog jag måste ta en manless period. Tror jag inte kommer ha ngn drama drama då.
Sen en sak till. Flicks- ni måste ta min telefon ifrån mig vid för stort intag av alkohol. Det har klart visats att jag inte kan låta bli att ringa, smsa eller dylikt. Så när ni ser att jag går in i väggar eller faller pladask på dansgolvet- då är det no more phone for Miss Nilsson....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag talar varken engelska eller franska. wierd typ med andra ord =)

2006-09-25 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0