Dag 1

FYI- Jag har slutat röka idag. Ja minsann och dag, nu får det vara sluss på puffandet! Dock kommer jag ju sakna de mysiga rökpauser jag haft med flicksen. Det är alltid trevligt att catch up över en ciggeluring men nu får vi helt enkelt catch up över en bit äpple eller nått. Så nu har jag lyckats en hel dag. Stöd är vad jag behöver, no one offers ciggisar:)
Sen måste jag ju säga att det är lite spännande att ha hittat mitt första span i Öret. Han kanske inte är all that men det är ändå lite mysigt att ha ngn att spana på vid utgång. Kåren on friday anyone hahaha=)
Jag måste ju ändå säga att Annas ramsa i fredags fick mig på så himla gott humör- den var kvällens höjdpunkt måste jag ju säga;-)
Jag har nog inget mer att tillägga för tillfället, nu blir det säng, för imorn blir det tidigt plaskande på Eyra badet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0