Fokus

Taking a closer look in the rewiev mirror påminde mig faktiskt om det roliga sakerna i sommar. Det har mest varit dåliga minnen som poppat upp de senaste veckorna men börjar nu inse varför jag trivs så bra där borta. Samtidigt som jag säger det måste jag tillägga att jag trivs som en fisk i vattnet i Öret just nu. Livet kan alltid bli bättre men det går det bra nu som Petter säger.
Fokus. Vännens ord på bloggen caught my eye.
Är jag fokuserad? Fokuserar jag på vad som är viktigast för mig? Kanske glömmer jag ibland bort vad som e viktigast för mig och ser till andra först? Jag vill vara fokuserad på vad som jag vill med mitt liv men ibland(läs oftast) slinter jag av vägen och går i motsatt riktning. Men det är det från och med nu sluss på!!
Vännens ord inspirerade och satte sig som en beta i huvudet på mig. Fokus är vad jag behöver och det är vad jag ska göra nu FOKUSERA.

FOKUSERA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0