Fredag 17:39

Jahaja så nu vill du?? Med ett strålande leende tog jag mig uppför brickehills och insåg att det hade gått!! Och sen en dag senare är jag nästan tillbaks där jag började. Men denna gången blir det på mina villkor och ingen annans!!
Skummade igenom nya Vecko Revyn och kom till fram till horoskopen. En kändis fick representera varje tecken. Och av alla spännande och coola kändisar som finns på vår lilla jord så får jag som OXE Kirsten Dunst som kändis. Jag menar VAFAN, tråkigare får man ju leta efter. Kunde jag inte få typ Jessica Alba som också är OXE, eller någon annan hottie! Så man får känna sig lite cool eftersom "man är samma stjärntecken som en cool kändis" men nej nej, Kirsten Dunst. Jag brukar inte vara negativ mot kändisar men hon är en av dem som jag inte kan med!!!
Anyway, en annan sak jag upptäckt denna veckan är att VaniljKesella med upptinade(nog bästa att dem är det för frusna är liiiiiiiiite kalla) hallon är så super gott och har inte vidare mycket kolhydrater. Ett perfekt eftermål eller perfekt till min kvällsmat.
Jaa jag har kanske inte löst världsproblemen denna veckan men jag har iaf gjort mina dagar ljusare. Som sagt focus on me and nobody else....Sorry......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0