Lördas tankar

Det är när man ser filmer som Sweet home Alabama som man inser hur rent för jävliga de flesta killar jag träffat varit. Man vet ju att det inte är som på film men om man kunde få beställa en plastversion av Josh Lucas från den filmen så skulle jag nog nöja mig med det istället för en verklig. Han kommer ändå vara en skitstövel.
Ska jag döma ut alla?? Det är ju så jag känner, så länge ilskan mot honom finns kvar, så länge kommer jag vara såhär.Speciellt eftersom han inte kan förstå att mitt-jag-ringer-inte-dig-för-det-är-över betyder att inte heller han ska ringa!!!!!!!!!!!!
Jag har iaf kommit fram till att mannen i mitt liv, blivande fadern till mitt/mina barn ska vara en härlig blandning av:
Josh Lucas - vet du vem det är så förstår du mig
Patrick Dempsey - Jodå en doktor kan han allt få vara-vem ska annars rädda mig när jag sätter förlovningsringen han gömt i brownien i halsen?
Tyrese -Aint nothing wrong with him....actually not at all
50 Cent- Han kan få skratta mig till sömns och lägga sina underbart stora och trygga armar om mig.
Pharell- WUNDERBAR!!
Det finns säkert en miljon andra killar jag skulle vilja ha en bit av i mannen i mitt liv men jag nöjer mig med dessa pojkar för tillfället.
Nu är iaf nästa mission att lokalisera pojken jag sett på Kåren och få fatt på honom.....

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0