Mo money!

Livet är ganska svårt när man inte har några kronor på fickan. Det har jag kommit på alldeles själv! Men trots det har jag försökt fylla min dag med saker som måste göras, kosta vad det kosta vill!
Har promenerat(kostar inget), pluggat och gjort läxor som behövs göras(oxå gratis), handlat hem lite mat(kostade några kr), laddat hem lite musik(oxå underbart gratis), städat rummet(tyvärr gratis det med) och snart ska jag se på one tree hill(faktiskt oxå härligt gratis), ett samtal till utlandet (fantastiskt billigt men klart det kostar)
Så vad kostar inte i denna världen...???

Hade inget att göra mellan 13.13 och 13.15 så tänkte jag slänger ut en blogg:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0