Nothing special

Jag kan inte säga att jag är supermotiverad att skriva idag. Det har inte hänt något omvälvande som jag måste berätta. Nollningen fortsätter med än mindre nollor, ladddar hem musik som en galning, städar men tycker aldrig det blir rent och fint. Inväntar tålmodigt mina pengar som kommer på fredag. Tycker Comviq kompis är super bra, nu kan jag prata i flera timmar utan att betala so much as a scratch..
Franska lektionerna går bra förutom att kära läraren är lite av ett monster med sin ironi och förlåter ogärna ett enkelt fel man gör. Promenerar som en galning runt Örebro och har helt gett upp tanken på kolhydrater.
Undviker att ringa till Frankrike vilket blir lättare för varje dag då jag har vett att för en gångs skull walk away from pain. Har återigen slutat nafsa på naglarna(berodde på känslomässig storm i sommar, som naglarna kapades) och kan snart göra fin fransk pedikyr(bara jag som ser det ironiska i det??)
Lyssnar om och om på Christina Aguileras nya låt Hurt, vilken är sååå underbart fin. Helt klart ska jag inhandla hennes skiva(då jag ej kan ladda hem hela på Limewire:)
Nu ska blir det återigen städning och vädring(får öppna fönstret trots risk för påhälsning av getingar).
Vet ni vad, jag mådde kasst men på bara två veckor har jag kommit fram till att mister du en står dig tusen åter- så nu mår jag super igen......Och ja, jag ska dricka snart....I promise;)


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm...pedikyr... vilka naglar e d som du brukar bita på undrar jag?

2006-09-06 @ 17:33:24
URL: http://nennes.blogg.se
Postat av: Sanna

Nja inte e de tånaglarna iaf haha men man kan ju nästa tro det hihi

2006-09-06 @ 19:35:58
Postat av: Sanna

manikyr ska det ju vara jue:)

2006-09-06 @ 20:49:10
Postat av: micela

hihi ;)

2006-09-06 @ 23:28:49
URL: http://micela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0