Olust

Det är ngt som är fel idag, men jag kan inte för mitt liv komma på vad det är som gör att jag känner så...Jag simmade på morgonen och jag har pluggat undan allt jag behövde göra. Luxemburgresan är bokad o klar. Dagen har varit som alla andra dagar. Men ändå inte....
Man har väl sådana dagar då man känner sig olustig, som om något eller någon vill säga dig att du missat något, du har glömt ngt osv.
Men jag har allt under kontroll, eller har jag det, har en svag känsla av att jag låtit mig luras av någon på senaste, jag trott mig vara närmare än jag är. Det är dock inte mycke jag kan göra åt det, bara att leva vidare och hoppas på det bästa. Vilket betyder att personen är ärlig.
Nu har jag stirrat tillräckligt länge i min kalender, dusch blir det nu sen hallon o vaniljkesella.....
 
......................Parce que je le vaut bien:)

Kommentarer
Postat av: Linda i Spanien

hej min lilla sanna. forlat att jag aldrig hor av mej och att vi aldrig ses. jag har missat sa mycket av ditt liv och det gor mej lessen. men du ska veta att jag tanker pa dej ofta och haller mej au jour (??) via din sota rosa lilla blogg. hoppas vi kan ses snart, manga pussar och kramar fran linda

2006-09-27 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0