Rädd o arg!

Eftersom jag är planerarens planerare så fick jag en isklump när jag läste mailet. Nu ruckas kanske planerna för resan och jag kanske ändå inte kan få det så perfekt som jag skulle vilja få det. Jag ska inte panika iväg dagarna tills jag får svar på mina frågor men frågan är ju nu om jag ska våga göra som jag alltid velat och bara..göra det?? Feg skulle jag nog vilja kalla mig själv men frågan är om detta verkligen är feghet utan istället idioti???? 3 år är en lång tid och det är inte några futtiga kilometer jag ska...
Varför var du tvungen att krångla till det så min kära vän, det hade varit såååååååå prefekt om det var som det är nu!
Men som sagt  NO PANIC! at the disco, utan vi får se längre fram i höst.

Sen en annan grej, jag är så arg så arg så arg!!!! Och vet ni på vem??? Jo Moi fucking self! Tänker inte gå in på snaskiga detaljer men de senaste tre morgonar har jag vaknat upp och varit så ilsken mot mig själv att jag bara skulle vilja somna om och drömma hemska mardrömmar om mig själv hihi....
Men det finns bara en person att skylla för ilskan och anledningarna till ilskan och det är såklart diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin maaaaaaaaaaaaaaaaamma ohohoho....nej såklart mig själv:)
Men idag vaknade jag med lite mindre ilska och nu ska jag inte vara arg på mig själv längre, finns ingen andlening till det jue:)
Idag eller imorn får jag kungligt besök av min broder. Han är än så länge Örebrovirgin så det blir att cruisa rundor litta i stan..ska försöka få ut honom till Willys och Ikea haha, broderplågeri som Browni kallade det men med all rätt:)

See u at the movies 2nite!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0