They are rats that should crawl back to kloakerna!

Ja se dessa pojkar. Vi spanar, vi smyger runt dem, vi tänker på dem men det enda de gör är ställer till trubbel trubbel Trubbel!! Runt om hör jag hur våra pojkar sårar, leker, lurar och trampar på oss underbara flickor. För det enda vi vill är att ni ska vara snälla och behandla oss som de gorgeous girls we are!!
Men de missbrukar förtroende och ser till att vi ligger sömnlösa med tankar på vad som gick fel, vad vi sa som gjorde ER ledsna eller upprörda. Men egentligen är det VI som ska vara arga. Vi som ska skrika ut hur jävla dumma och korkade ni är. För man går inte runt och talar respektlöst till oss, ignorerar oss eller håller oss kvar med ett sketet sms som vänder upp och ner på de eventuella planer vi hade.

Man går inte runt och säger att man är in a good position att bli mamma till ert barn, eller skickar sms där ni säger att saknar oss, vill vara med oss, älskar oss OM MAN INTE KAN STÅ FÖR DET!!!
Man utnyttjar inte vår goda vilja och hjärta utan tar vara på det och ser till att vi också mår bra.

Vid 19 års ålder trodde jag på allvar att jag skulle träffa the love of my life och att vårt förhållande och liv skulle vara någorlunda harmoniskt, respektfullt och lätt som mina föräldrars relation såg ut att vara. Att päronen hade hittat rätt medans jag under de följande fyra åren skulle stöta på den ena skitstöveln efter den andra hade ju inte precis räknat med.
Att jag inte är den enda bland mina vänner som stöter på de A-holes har jag sett och det river i mig när jag ser hur det manliga könet kan vara så ondskefullt och iskallt elaka.
Jag har tyvärr helt tappat förtroendet för killarna i denna världen och vill egentligen bara få bort alla kärlekskänslor jag möjligtvis har för pojkar och få dem ur min kropp.

Aldrig vill jag lämna ut mig till någon igen som kan stampa på mig. Jag sjönk lågt denna gången, lägre än jag någonsin trott jag kunde komma. Jag grävde mig ända ner till kineserna och vidare och när jag låg därnere så trodde jag kanske att personen i fråga skulle se till att jag grävde mig tillbaka till Europa men istället kastade han tillbaka den jord jag grävt bort och begravde mig. Aldrig mer.

För jag tänker ta en paus. Paus från de hopplösa manliga nötterna. En välbehövlig paus.
Men det förbjuder mig inte från att titta på dem väl??........eller...............?

Stå på er girlisar!

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah kom du hela vägen till kina

2006-09-02 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0