What a great day....

Det är fantastiskt vad lätt det är att skriva när man är ledsen och nere. Då trillar orden ur en och man kan sätta ord på varje känsla som finns i kroppen. Men jag är ju inte ledsen, livet leker ju!! Jag kan inte säga vad det är som gör mig på så bra humör, kan inte sätta ord på det(I told u). Promenaderna, händelserna, och mina coola homies här i Öret. Life is gooooooooooood.
Vädret är så wunderbar att man bara måste ut och promenixa varje dag, dock håller jag med Stolpe att jag ser fram emot mörka höstkvällar och kyliga morgnar.
En del planer har ju börjat ta form, som t ex frozen margaritas på Pacos, drink kväll på Stallyktan, a Bowling night and a weekend in the Capital! Nu ska vi bara se till att det blir av oxå....

Min kära franska kollega sa idag att när man ser fram emot något går tiden så mycket fortare och man mår bättre. Det är så sant. Varje halvår har jag haft en resa att se fram emot. Dock blir det en liten resa ner till föräldrarna i Luxemburg men annars inget mer. Utan det jag längtar ihjäl mig efter är vad som kanske kommer bli av i jan/feb....Jag hoppas så på att det denna gången verkligen blir av. Det har gått tre långa år och nu är det faktiskt time to go there!! Jag tror på det iaf!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det mycket lättare att skriva när man är nere...så konstigt! Ser fram emot frozen nights at paco´s :)

2006-09-12 @ 20:27:04
URL: http://nennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0