nattankar

Fast, mina vänner, en sak som slog mig, där jag stod mitt på "dansgolvet" i kärlekslandet på Campus bland alla dansanta människor, var att det finns bara en del av folket som verkligen kan break it down och det är då inte vi bleka nordbor...den mörkhyade delen av danshavet got it going om for sure. Jag menar inte att dissa mina vita vänner men så är det bara, gunget i steget saknas hos oss flesta. Vi försöker och vi roar oss bäst vi kan och vad gör det om man inte redigt har de rätta movesen, men det ser ju coolare ut när de dansar. Blir smått avis i must telll u.
Det var inte meningen jag skulle gå ut men när jag gluttade ut genom fönstret vid åtta snåret så kunde jag inte låta bli att kasta på mig paltorna och dra över till flicksen. Och visst var det trevlit men nu får det bli fyra dagar av lugn för på lördag blir det Götet och konsert och fest! Får ta igen för de fredagar man suttit hemma i februari-mars haha.
Sen blir det minsann att koncentrera sig på skolan, känner att den försummas för festhelgen en del. Men men man lever ju bara en gång!
Men en sak som gått bra ett tag måste jag ta tag i igen, vill inte falla tillbaka i gamla hjulspår som man säger, och trots att besvikelsen dunkade lite i hjärtat så vet jag att det kommer bli är det enda rätta, bar none!

Nu ska söta jag lägga mitt söta huvud på mjuka kudden och nanna.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0